Прокуратура не підтвердила дані щодо неякісного будівництва метро
Встановлено, що заходи з усунення потрапляння води в тунель виконувались без залучення фахівців науково-дослідних інститутів, метробуду, проєктних, які б встановили причини пошкоджень та надали рекомендації по їх усуненню.
Прокуратура заявила про отримані результати експертизи, які спростовують заяви КП Київський метрополітен про начебто неякісне будівництво тунелів між затопленими станціями. Про це інформує Київська міська прокуратура у Фейсбук у середу, 24 липня.
“Проаналізувавши відомості, викладені в публікації офіційного порталу Київської міської ради КМДА, повідомляємо, що в рамках досудового розслідування, яким встановлюються причини підтоплення тунелів між станціями метро Деміївська – Либідська, стороною обвинувачення проведено низку необхідних експертиз”, – пояснили у повідомленні.
Так, за результатами комісійної будівельно-технічної експертизи зроблені висновки про те, що технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація.
Встановлено, що заходи з усунення потрапляння води в тунель виконувались без залучення фахівців науково-дослідних інститутів, метробуду, проєктних та інші організацій або окремих фахівців, які б встановили причини пошкоджень та надали рекомендації по їх усуненню.
У прокуратурі поінформували, що посадові особи метрополітену не надавали результатів жодних експертиз, на яких ґрунтуються їх заяви про неякісні проєктні рішення під час будівництва тунелю.
Зокрема у КП заявили, що “результати проведених досліджень на цей час дооформлюються”. Тоді як у січні 2024 році в КМДА повідомили, що отримали перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи.
У прокуратурі додали, що навіть на запити слідства посадовцями метрополітену та КМДА вказані висновки не надані до органу досудового розслідування.
Нагадаємо, 8 грудня у Києві закрили рух поїздів між станціями Либідська та Теремки через затоплення тунелю. Повідомлялося, що ремонтні роботи триватимуть орієнтовно пів року.
Пізніше експерти встановили, що аварійна ділянка на синій гілці столичного метрополітену була неякісно спроєктована і неякісно збудована.
Згодом стало відомо, що ремонт тунелю між станціями метро Либідська та Деміївська коштуватиме майже 400 мільйонів гривень.
Вже 23 липня було повідомлено про підозру двом посадовцям КП Київський метрополітен – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру.
Джерело Блогинг
Leave a Reply