Фото: mirmetro.net Міст Метро знаходиться в аварійному стані
Мова йде про виконання робіт із підсилення опор мосту Метро. Чиновники стверджують, що це не вплине на роботу “червоної” гілки метрополітену.
Влада Києва запланувала проведення ремонтних робіт на мосту Метро у 2024 році. Про це повідомила Київська міська державна адміністрація у вівторок, 19 грудня.
Мова йде про виконання робіт із підсилення опор мосту Метро. Чиновники стверджують, що це не вплине на роботу метрополітену.
“Мережею шириться чергова хвиля брехні, яку медіа поширюють, не розібравшись. На сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт. Наголошую, на роботу метрополітену виконання робіт не вплине. “Червона” гілка метро працюватиме в штатному режимі”, – підкреслив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
Його слова стали реакцією на заяву голови постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрія Вітренко про те, що рух на “червоній” гілці метрополітену начебто можуть обмежити через ремонт мосту Метро.
“Якщо покаже експертиза, що міст Метро треба буде закривати, зараз виділені кошти на розробку проєктно-кошторисної документації, на створення відповідних пошукових робіт, і якщо буде підтверджено, що він є аварійно небезпечним, то, на жаль, буде вимога закрити цей міст, який сполучає два береги”, – заявив він в ефірі телемарафону.
Водночас Вітренко зазначає, що такий сценарій є мало не катастрофічним для Києва, де й так не вистачає мостів для транспортного сполучення.
“Це стратегічні об’єкти для пересування не лише громадян. У нас в країні воєнний стан, який пов’язаний з певними обмеженнями й необхідністю ресурсного забезпечення діяльності Сил оборони. Тому це страшна подія, яка може статися будь-якої миті”, – сказав чиновник.
Раніше стало відомо, що у Києві експерти комісії з перевірки стану мостових споруд зафіксували критичні пошкодження мосту Метро і мосту імені Є. Патона. Зокрема, виявили суцільну корозію, поздовжні тріщини та руйнування бетону.
Нагадаємо, з 8 грудня у Києві закрили рух поїздів метро між станціями Либідська та Теремки через затоплення тунелю. Очікується, що ремонтні роботи триватимуть пів року.
Джерело Блогинг
Leave a Reply