Фото: mirmetro.net На відрізку між станціями Тараса Шевченкаі Почайна є проблеми
У зв’язку з фізичною зношеністю потребує проведення планового капітального ремонту ділянка тунелів по першій головній колії Почайна та Тараса Шевченка.
У Києві планують почати ремонт на ще одній ділянці Оболонсько-Теремківської “синьої” лінії столичної підземки. Про це повідомив заступник начальника КП Київський метрополітен Дмитро Пінчук, повідомляє Телеграф у понеділок, 18 грудня.
“У зв’язку з фізичною зношеністю та необхідністю поліпшення експлуатаційних характеристик потребує проведення планового капітального ремонту ділянка тунелів по І-й головній колії Почайна та Тараса Шевченка. Підприємство проводить закупівлю проєктних робіт. За ділянкою ведеться постійний періодичний нагляд. Безпека руху поїздів та безпечне перевезення пасажирів забезпечені”, – розказав Пінчук.
Загалом же, за його словами, фахівці КП проводять спостереження та нагляд за технічним станом об’єктів метрополітену згідно з чинною нормативною документацією.
Раніше начальник столичної підземки Віктор Брагінський уточнював, що є проблеми на відрізку між станціями Тараса Шевченкаі Почайна. Цей тунель будували у 1980-х роках, і він був експериментальним, через що на цій ділянці є певні особливості. Брагінський пояснював, що цю ділянку метрополітену планували закрити влітку 2024 року для проведення капремонту.
“Тунель змінює габарити: стає еліпсоїдної форми. Але жодної небезпеки для пасажирів нема. Ми планували влітку наступного року налагодити наземне сполучення і перекрити цей відрізок для ремонтних робіт. Ремонти – нормальна ситуація, їх проводять в усіх країнах, де є метро”, – заявив Брагінський.
Раніше повідомлялося, що в Києві закрили рух поїздів між станціями метро Деміївська та Теремки на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року.
А сьогодні в соцмережах з’явилися нові фото- та відеоматеріали просідання землі над тунелем “синьої” гілки метро в районі станції Деміївська.
Джерело Блогинг
Leave a Reply